Sunday, February 27, 2011

30 hari sudah

Pejam Celik dah sebulan dah aku bersalin kan Emir Razzan. Huwaaa, tak lama lagi dah nak start keje. Tapi badan ni tak kurus2 pun lagi. Cane nak kurus kalau kuat makan kan?hahaha....
Kali ni muka Razzan naik merah2 la plak macam ekczema(betoi ke tak eja ni). Tapi nasib baik la naik kat muka aje. Kalau tak sian dia.
Tak pergi lagi cucuk Razzan sebulan. Next week baru nak g. Agak2 berapa la berat Razzan dan berapalah berat aku skang. Rasa macam besar jeee lagi...huwaaaa....
Kena jogging la pas pantang ni....huk3... Susah nak kuruskan badan balik... Ingatkan takdela naik byk sgt berat kali ni tapi sama je macam 1st pregnancy lu. Sabau jela..

2 comments:

Suryana said...

xper.. dh setat keje esok, sibuk n rushing kesana kemari, kurus lah nnt..

Ms Pancake said...

wah kejap je yek..